Datapolitik
Employment Care A/S (herefter “vi”, “vores”, “os”) er dataansvarlig for de personoplysninger, du indtaster, når du anvender vores service til at generere cv’er og ansøgninger (herefter ”Service”).<p>I det følgende informerer vi dig om dine rettigheder som registreret bruger hos os samt om, hvordan vi behandler og beskytter dine personlige oplysninger.</p><p>Vi anbefaler, at du udskriver og gemmer disse retningslinjer.</p>
Personoplysninger, som du giver os
Ved at anvende vores Service accepterer du, at vi kan indsamle, behandle og opbevare de personoplysninger, som du indtaster i dit Dashboard
Personoplysningerne varierer alt efter hvad du indtaster i dit cv og i din annsøgning, men omfatter:
Kontaktoplysninger; for- og efternavn, adresse, e-mailadresse, og telefonnummer
Fødselsdato
Stillingsbetegnelse og tidligere jobfunktioner
Oplysninger til brug for at administrere dit køb
Anvendelse af personoplysningerne
Vi indsamler, behandler og opbevarer kun personoplysninger med det formål, at kunne opfylde vores aftale med dig, herunder:
at levere vores Service
at håndtere dit køb
Vi behandler kun de personoplysninger, der er relevante og tilstrækkelige til opfyldelse af ovenstående formål. Det samme gælder omfanget af de personoplysninger, vi indsamler.
Du må ikke indtaste eller uploade følsomme personoplysninger som eksempelvis vedrører religion, race, politiske forhold, fagforeningsforhold, seksuel orientering eller helbredsoplysninger. Den slags oplysninger har vi ikke lov til at registrere og de vil blive slettet, hvis vi blive bekendt med at de findes.
Sletning af dine personoplysninger
Vi opbevarer dine personoplysninger så længe du har en aktiv brugerprofil hos os, og så længe det er nødvendigt til opfyldelse af lovkrav.
Hvis du sletter din brugerprofil, opbevarer vi dine personoplysninger i 5 år efter dit seneste køb, regnet fra udgangen af det pågældende regnskabsår, til opfyldelse af Bogføringsloven.
Deling af dine personoplysninger
Vi kan dele dine personoplysninger med de 3. parter, som bistår os med at levere vores Service.
Vi kan dele dine personoplysninger med de 3. parter, som bistår os med at levere vores Service.
Vi kan også videregive dine personoplysninger i anonymiseret form til statistisk eller videnskabelig brug.<p>Slutteligt kan vi dele dine personoplysninger, hvis vi er forpligtede til at overdrage eller dele dine personlige oplysninger med offentlige- og retslige myndigheder.</p>
Om Cookies
Vores hjemmeside anvender cookies. Såfremt disse cookies ikke er strengt nødvendige for anvendelsen af vores hjemmeside og services, vil vi anmode om dit samtykke på dit første besøg på vores hjemmeside.
Cookies er en tekstfil, som gemmes af din browser på din computer, mobil eller tilsvarende, med det formål at huske indstillinger, udføre statistik og målrette annoncer. Cookies er passive filer og kan ikke sprede virus eller på anden vis skade din computer, tablet eller mobil.
Nogle cookies gemmes på din computer, efter du har forladt siden, imens andre slettes efter en periode; typisk efter 1-24 måneder. Visse cookies slettes ikke på grund af deres funktion, f.eks. cookies, der gemmer fravalgsindstillinger. Du kan slette specifikke cookies eller alle de cookies, som din browser har gemt, gennem din browsers indstillingspanel.
Hvis du sletter eller blokerer cookies, vil annoncer kunne blive mindre relevante for dig og optræde hyppigere. Du kan desuden risikere, at hjemmesiden ikke fungerer optimalt, samt at der er indhold, du ikke kan få adgang til.
Når du besøger employmentcare.io, gemmer eller indhenter vi oplysninger fra din browser, hovedsagelig i form af cookies. Disse oplysninger handler bl.a. om dig, dine præferencer, din enhed og anvendes ofte til at få hjemmesiden til at fungere korrekt. Oplysningerne identificerer ikke dig direkte, men kan give dig en mere personlig oplevelse. Du har mulighed for at fravælge bestemte cookie-typer. Du kan ikke fravælge de nødvendige cookies, da siden ikke kan fungere uden. Klik på de forskellige tabs for at læse mere om de forskellige typer af cookies og for at ændre i vores standardindstillinger. Bemærk venligst, at blokering af visse typer af cookies kan påvirke din oplevelse i forbindelse med brug af hjemmesiden og de tjenester, vi tilbyder.
Typer af cookies
Vi anvender fire forskellige typer cookies; nødvendige, funktionelle, cookies til statistik samt cookies til markedsføring.
Nødvendige cookies
Vi bruger forskellige cookies, som er nødvendige for, at siden kan fungere. Det gælder bl.a. i forbindelse med udfyldelse af formularer, køb og betaling af produkter, oprettelse af brugerkonto og login. Vi bruger også nødvendige cookies for at kunne lagre de specifikke cookie-tilladelser eller -blokeringer, du vælger.
Cookies til statistik
Disse cookies giver mulighed for at tælle besøgende og trafikkilder, så vi kan optimere hjemmesidens overordnede ydeevne og funktionalitet. De hjælper os bl.a. med at finde ud af, hvordan de besøgende bevæger sig rundt på hjemmesiden og hvilke sider, der er populære. Alle oplysninger, som disse cookies indsamler, er anonyme.
Funktionelle cookies
Disse cookies giver mulighed for forbedret funktionalitet og personalisering. De indstilles af os eller af tredjepartsleverandører, hvis det er tjenester, vi har tilføjet til vores sider - såsom vores chatfunktion. Hvis du ikke tillader disse cookies, kan udvalgte eller samtlige af disse funktioner muligvis ikke fungere korrekt.
Cookies til Målrettet markedsføring
Disse cookies indstilles gennem vores side af bl.a. Google, og giver mulighed for at vise dig relevante reklamer på baggrund af de sider, som du har besøgt på legaldesk.dk. De identificerer din unikke browser og enhed. Hvis du ikke tillader disse cookies, vil du ikke blive eksponeret for målrettet annoncering fra Employment Care.
Sikkerhed og beskyttelse
Vi har etableret og vedligeholder passende organisatoriske og tekniske foranstaltninger således, at dine personlige oplysninger ikke hændeligt eller ulovligt slettes, forringes eller fortabes, ligesom de ikke kommer til uvedkommende tredjemands kendskab eller på anden måde misbruges eller bruges i uoverensstemmelse med persondatalovgivningen.
Bliver vi udsat for et sikkerhedsbrud, hvor vi skønner, at der er en høj risiko for at dine personlige oplysninger kan misbruges, vil vi uden unødigt ophold underrette dig om sikkerhedsbruddet. Vi vil også informere dig om, hvad vi har gjort for at mindske risikoen for misbrug af dine oplysninger.
Dine rettigheder
Dine rettigheder
Du har til en enhver tid ret til at få oplyst, hvilke personoplysninger vi har indsamlet, og som vi opbevarer og behandler om dig samt modtage en kopi af dem.
Du kan til en enhver tid kræve berigtigelse, gøre indsigelse eller få begrænset behandlingen af dine personoplysninger.
Hvis du er oprettet som bruger og ikke længere ønsker, at dine personoplysninger bliver i vores database, kan du få disse fjernet ved at skrive til contact@employmentcare.io og angive den e-mail adresse, du bruger som login. Vær dog opmærksom på, at vi har pligt og ret til at opbevare visse personoplysninger for at overholde reglerne i Bogføringsloven.
Ønsker du at klage over vores behandling af dine personlige oplysninger, kan det ske til Datatilsynet, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, tlf.: 33 19 32 00 eller via e-mail: dt@datatilsynet.dk
Dataansvarlig for dine oplysninger er:
Employment Care A/S
CVR: 29528942
Address: Frederiksyndestvej 7A
3480 Fredensborg
E-mail: contact@employmentcare.io